18.5.12







marze o śnie, który trwa przynajmniej kilka dni
smutkiem zatykam dziury

Marzena

9 komentarzy:

  1. Żyję od chwili do chwili, więc chciałabym móc przespać cały czas oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda o sobie i o tym jak siebie się niszczy jest przeraźliwa. na szczęście ta prawda nie zabija, jeśli tylko pragnęliśmy ją poznać, czekaliśmy na nią. walczę teraz tylko o to, by z tą całą wiedzą odbić się do góry, wyzdrowieć.

    piękne zdjęcia, aż głupio, że się tak powtarzam. ale Ty to wiesz, Ty wiesz, że budzisz usypianą wrażliwość

    OdpowiedzUsuń
  3. wrażliwość dźwięków ratuje mnie od rozpaczy, zbytniego utonięcia w sobie, w użalaniu się. co prawda na krótką chwilę, ale zawsze coś.

    ciężko o jakiś sprzęt dobrze nagrywający dźwięk, poza tym pianino się rozstraja coraz bardziej, więc nic pięknego do posłuchania raczej nie będzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, ładna modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne
    mi też by się przydało kilka dni nie wychodzić z łóżka
    spaćspaćspać
    niewykonalne
    zenit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To FED5.
      Pod każdym zdjęciem mam kategorie i tam jest napisane jakiego aparatu używałam. Mam dwa Praktike MTL3 i Feda.

      Usuń
  6. ja smutkiem zatykam dziury spowodowane smutkiem. błędne koło...
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń