2.5.12


 mam ochotę na kolejną podróż pełną nieznanych twarzy i miejsc

9 komentarzy:

  1. ja też, mimo lęku. piękne analogowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze tu u Ciebie, będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. przy tym pierwszym się rozpłakałam.. tyle się we mnie obudziło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie wspomnienia się obudziły, ale tęsknoty. za kimś. i pewna radość, że mężczyzna może mieć wypisane na twarzy tyle uczuć, tyle troski w brwiach i piękna w oczach.

      Usuń
  4. Cudowne fotografie. To przyjeżdżaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam chęć w wakacje odwiedzić wszystkich!

      Usuń
  5. nieznajomi?
    zawsze mam obawy, widzę tyle pięknych, interesujących ludzi i miejsc
    ale nie każdy jest zadowolony na dźwięk migawki
    niektórzy gotowi wyrwać aparat i podeptać
    ale też mam nieodpartą chęć wyjechać, podróżować dla samego jeżdżenia, bez ukierunkowanego celu podróży.

    OdpowiedzUsuń