22.6.12




chcę mi się dziś tylko umierać
jakoś tak na przekór pierwszemu dniu lata

12 komentarzy:

  1. nie umieraj - połóż się w kwiatach

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też dziś tak, niewyobrażalnie, jak mogłabym to zniknęłabym chętnie, od tak, a kwiatowe cudowności cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. idź na łąkę!
    oczywiście że odwiedzić można. drzwi otwarte. herbata w kubku. kwiaty w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. :-( mnie też trochę nieba spadło dziś na głowę i chodzę cała obolała...

    może banał, może jestem infantylna- ale uwielbiam te małe kolorowe cudy i uwielbiam je fotografować..

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie umierać w takich kwiatach
    ale ej! niech Ci sie odechce!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, naprawdę. sama takim często bywam, więc to działa na zasadzie potrzeby równowagi, chyba. lubię gości(ć). las jest też blisko, więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. tęsknię za zimą właśnie najbardziej tego dnia. za zamrożonym życiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory. ziarno. kadry. jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. niszowo,ekscentrycznie i lubię bratki;)

    m.

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie jest genialne. Kolory mnie zabiły

    OdpowiedzUsuń