4.7.12



Dżo moja ukochana Poetka i towarzyszka burz

(jesteś uśmiechem)

8 komentarzy:

  1. ..która tęskni przez wielkie T.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak czułe. nawet paproszek na głowie roztkliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. w ludzkich dłoniach mieści się najwięcej tajemnic... podoba mi się ta druga fotografia..

    wiesz, słucham Nosowskiej, pije trzecią kawę i ukradkiem zerkam na te fotografie... i mam ochotę ( która myślałam się już nie pojawi ) sięgnąć do szuflady i zaciągnąć się jednym jedynym pozostawionym i leżącym tam samotnym papierosem...

    kurde.. nie palę od dwóch lat... :D

    pozdrawiam Cię pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie palę. ale ogladając zdjęcie mam wrażenie, że palę papierosa z twoją towarzyszką burz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie jest piękne, bardzo subtelne. Palce spragnione dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tvé fotky jsou nádherné, živočišné, poutavé, hluboké. Je to o životě.
    Děkuji

    OdpowiedzUsuń