1.4.13

mały człowiek

9 komentarzy:

  1. kiedyś się bawiłam w sklejki, ale później stwierdziłam, że to pójście na łatwiznę z jednoczesnym gubieniem kontekstu obu kadrów, ale u Ciebie Nat jest inaczej. bardzo inspirujące i dające do myślenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O maj gasz, przecież to jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa kompozycja. Najpiękniejsza jest dla mnie małość człowieka wobec wszechświata, mgławic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Natka bardzo świadoma tego co robisz, to bardzo ważne. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć zdjęcie w galerii sztuki

    OdpowiedzUsuń
  6. i mnie się podobają coraz bardziej te dyptyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dodam cegiełkę. Lubię Twoje dyptyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z małością wobec wszechświata jest mi błogo, mogę się szczerze nim zachwycić i w pewien sposób zaprzyjaźnić. To samo dotyczy natury, spraw, które przychodzą spoza nas jak pisał Twardowski. Cieszę się, że odnajdujesz Siebie, swoje miejsce.

    Dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie po prawej mnie zachwyca szczególnie. Minimalizm, porządek.

    OdpowiedzUsuń