29.11.13



lepiej smutno niż wcale

9 komentarzy:

  1. choć to prawda delikatnie niewesoła
    uśmiech przemknął po mojej twarzy kiedy przeczytałam to zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam twoje zdjęcia, twój sposób pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko ładny ten smutek

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykle proste, ale jakie wymowne.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam Twoje zdjęcia już od dłuższego czasu- wpadam mimochodem, czasami są to zorganizowane naloty, a czasami bardziej spontaniczne. Nigdy nie miałam odwagi niczego napisać, ale dzisiaj jestem odważna, przez właściwie cały dzień. I choć wiem, że jutro już nie będę i być może wstyd ogarnie mnie za ten komentarz, to chcę wykorzystać moją chwilową otwartość.
    Słucham teraz Zbigniewa Preisnera i może to nietrafne Twoim zdaniem, ale niektóre Twoje zdjęcia wspaniale wpasowują się w to, co odczuwam kiedy go słucham, a niektóre Twoje fotografie sprawiają, że przypomina mi się to, co widziałam słuchając po raz pierwszy utworów Preisnera.
    Bardzo, bardzo lubię tu się gubić, klikać w obojętnie który miesiąc i oglądać, oglądać, oglądać...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ręce - mówią więcej o człowieku niż jakakolwiek inna część jego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj myślę, że lepiej wcale, niż smutno.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń